Veelgestelde vragen

Bestellingen

Waar blijft mijn bestelling?

Je kunt kijken waar je bestelling is via de pagina ‘Order tracking’, deze vind je hier.

Het enige wat je nodig hebt is je bestelnummer en je e-mailadres!

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik heb betaald?

Dit kan helaas niet meer op dit moment.

Heb je een vraag over je bestelling? Stuur dan even een mail naar info@pastel-naturel.nl!

Torens Pastel&Naturel

Retouren

Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat is de procedure?

Je kunt naar het retourportaal via deze link.

Volg daar de stappen en het wijst zichzelf!

Heb je toch een vraag? Mail ons dan gerust op info@pastel-naturel.nl

Verzending

Bij mijn eerste bestelling krijg ik gratis verzending, maar dat werkt niet. Wat nu?

Wanneer je een account hebt aangemaakt op onze website, krijg je automatisch een kortingscode. Deze vind je in te allen tijde in je account onder het kopje ‘Punten & Beloningen’.

Puntensysteem

Ik heb punten ingewisseld bij een bestelling waar de betaling niet gelukt is. Ben ik nu mijn punten kwijt?

Dat is vervelend, maar dat kunnen we voor je oplossen. Stuur even een mail naar onze klantenservice via info@pastel-naturel.nl.

Ik kan mijn niet punten inwisselen. Wat nu?

Dat zou niet de bedoeling moeten zijn, maar dat kunnen we voor je oplossen! Stuur even een mail naar onze klantenservice via info@pastel-naturel.nl.

0
    0
    product(en)
    Je winkelmand is leegGa terug